Opis
Dla naszego Klienta rodzinnej firmy, która działa od 1976 roku i ma w 100% polski kapitał, której istotnymi wartościami są relacje szukamy Dyrektora Sprzedaży.
Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju doceniają pracownicy firmy, którzy wiążą się z nią długofalowo. 60% zatrudnionych pracuje od ponad 3 lat, a 14% – od ponad 10 lat. Obecnie zespół liczy ponad 160 osób.
Jeśli szukasz pracodawcy, który dostrzeże Twój potencjał i kompetencje, a także zaoferuje indywidualne wsparcie w rozwoju ścieżki zawodowej, chętnie powitamy Cię w naszej firmie. Na nowych pracowników czeka przemyślany system wdrożenia oraz szkoleń. Komfortowe warunki pracy zapewni biuro w nowoczesnej siedzibie oraz bezpieczne, wysokiej klasy pojazdy dla przedstawicieli w terenie.
Proces rekrutacji:
- Rozmowa HR (~ 10 min.)
- Rozmowa rekrutacyjna z Wiceprezesem (od sprzedaży)
- Rozmowa z Członkiem/ami Zarządu (w siedzibie)
- Decyzja.
Zadania
- Motywowanie zespołu poprzez tworzenie atmosfery otwartej komunikacji, dzielenia się wiedzą oraz wsparciem.
- Przekazywanie wartości firmy, dzielenie się najlepszymi praktykami oraz dawanie dobrego przykładu swoim zachowaniem.
- Uczestnictwo w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych członków zespołu.
- Dbanie o rozwój zespołu poprzez regularne spotkania, udzielanie informacji zwrotnych. Identyfikowanie potrzeb rozwojowych pracowników.
- Zapewnianie dobrej organizacji pracy poprzez wspieranie współpracy w zespole oraz pomoc w rozwiązywaniu sytuacji trudnych i konfliktowych
- Ścisła współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży, Product Managerami, BI Managerem, Działem Marketingu oraz e-commerce.
- Umowy – analiza i przygotowywanie do podpisu.
- Opieka i rozliczanie pracowników mobilnych i pracowników biur regionalnych z wyników pracy.
- Wyznaczanie i rozliczanie pracowników z zadań.
- Wdrażanie działań wpływających na wzrost sprzedaży.
- Kreowanie i wdrażanie strategii handlowej.
- Udział w rozmowach handlowych z kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji.
- Skuteczna realizacja przyjętej przez zarząd polityki asortymentowej, cenowej spółki w celu zapewnienia realizacji założonej rentowności grup produktowych.
Wymagania
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Umiejętność zarządzania rozproszonym zespołem pracowników.
- Zaawansowana znajomość MS Office i CRM.
- Znajomość narzędzi finansowych używanych w sprzedaży.
- Umiejętności analityczne oraz szybkość podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku.
- Znajomość branży technicznej.
- Prawo jazdy kat. B
- (dodatkowy atut) Wykształcenie wyższe.
Oferujemy
- Samochód służbowy Skoda Superb (również do użytku prywatnego) 🚗
- Przejrzysty system premiowy: premia miesięczna za wykonanie planu (konkretna kwota) 💸
- Premia roczna 💸
- Elastyczna forma współpracy 📝.
- Praca w godzinach 8:00 – 16:00
- Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki.
- Szkolenie dla nowozatrudnionego pracownika w zakresie technicznym.
- Stabilną i atrakcyjną pracę w firmie o mocnej pozycji w branży 💪.
- Nowoczesny system komunikacji i oprogramowania, usprawniający pracę pracownikom mobilnym.
- Lekcje języka angielskiego 🇬🇧 (dla Ciebie i osoby towarzyszącej), a także niemieckiego 🇩🇪 i hiszpańskiego 🇪🇸 na platformie etutor.
- Dofinansowanie zajęć sportowych 🏋️♀️.
- Prywatna opieka medyczna 🏥.
- Ubezpieczenie na życie.
- Spotkania integracyjne 🎉.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów 📈.
- Program rekomendacji pracowników.
- Inicjatywy dobroczynne.